+48 508 111 323 bok@ksens.pl

Jakie produkty warto przedstawiać w formie prezentacji 360? Ci z Was, którzy jeszcze nie mieli do czynienia z prezentacjami 360 w swojej praktyce zawodowej czy w prowadzeniu własnego biznesu, zastanawiają się z pewnością, czy są one tylko przykuwającym wzrok gadżetem, czy też może skutecznym narzędziem sprzedaży. Prawda jest taka, że są one jednym i drugim. A każdej z tych ról pracują, aby osiągnąć ten sam cel – aby Wasza marka była rozpoznawalna, a sprzedaż produktów, które macie do zaoferowania, rosła.

 

Jako firma posiadamy kilkuletnie doświadczenie w przygotowywaniu skutecznych prezentacji na potrzeby Internetu, a w szczególności e-commerce. Jesteśmy specjalistami od fotografii 360, prowadzimy własny sklep, na swoim koncie mamy setki realizacji. Zdobyte doświadczenie oraz opinie naszych klientów pozwalają nam z pozycji eksperckiej sformułować oraz przekazać kilka rad związanych z wykorzystaniem prezentacji 360 i ich potencjalnej wartości dla Waszego biznesu.

 

Kupujemy oczami!

O tym, żeby człowiek zainteresował się danym przedmiotem decydują ułamki sekund. Amerykańscy naukowcy dzięki przeprowadzonym badaniom, udowodnili, że już 1/17 sekundy może zadecydować o tym, czy klient zwróci uwagę na dany produkt. Co za tym idzie? Klient podejmując decyzję zakupową, zwraca szczególną uwagę na wygląd przedmiotu, który chce nabyć! W tym przypadku prezentacja 360 może być nieocenioną pomocą w pokazaniu produktu z jak najlepszej strony. Precyzyjne odwzorowanie dużej ilości detali, którym można się dokładnie i w skupieniu przyjrzeć, szczegółowo pokazane cechy, decydujące o wrażeniu, że mamy do czynienia z produktem o najwyższej jakości, wykonanym z najlepszych materiałów to bezcenna wartość dla potencjalnego klienta.

 

Świadome decyzje zakupowe

Zapytacie, czemu to takie ważne… Wyobraźcie sobie, że Was klient przychodzi do tradycyjnego sklepu. Jak często zdarza się sytuacja, że prosto od wejścia kieruje swoje kroki do lady, wskazuje sprzedawcy jakiś przedmiot, każe go zapakować i „nabić na kasę”? Nawet jeśli jest zdecydowany na zakup konkretnego produktu, o którym wszystkiego dowiedział się wcześniej, przed przyjściem do sklepu, to zanim za niego zapłaci, będzie chciał obejrzeć swój przyszły zakup. Tak się po prostu dzieje. Każdy z nas chce się upewnić, że podejmuje słuszną decyzję zakupową. Dając możliwości dokładnego zapoznania się z towarem, tak naprawdę zyskujecie bardzo dużo – spada liczba zwrotów czy wymian pozakupowych, ponieważ decyzja o kupnie jest w 100% świadoma! Z tego powodu warto dać szansę potencjalnym klientom, szczególnie w przypadku sprzedaży internetowej, aby mogli podjąć decyzję w sposób racjonalny i komfortowy dla siebie. A także dla Was.

 

Prezentacja 360 – każdy przedmiot jest jej warty!

To, co jest dobre dla klienta, jest jeszcze lepsze dla Twojego biznesu. Decyzje zakupowe to emocje, a pozytywne emocje mogą zostać wywołane przez prezentacje 360. Stąd już tylko krok do sfinalizowania transakcji. Tylko coś niezwykłego i nieszablonowego może zostawić ślad w pamięci klienta!

 

Jaki płynie z tego wniosek? W formie prezentacji 360 warto przedstawiać każdy produkt, przedmiot czy rozwiązanie! Jeśli ktoś z Was uzna, że jest to wątpliwa wartość dodana do procesu podejmowania decyzji o zakupie (z czym, bazując na zdobytym doświadczeniu i opiniach naszych klientów, nie możemy się zgodzić), to nie będziecie mogli zaprzeczyć temu, że prezentacje 360 są doskonałymi wyróżnikami Waszej oferty, produktu czy sklepu na tle konkurencji! Klienci zapamiętują miejsca, w których produkty zaprezentowane są w ciekawy sposób i chętnie do nich wracają. Proces myślenia wygląda tak: chciałbym kupić nowy produkt X, aha, kiedyś byłem na takiej stronie xyz i na niej widziałem prezentację 360 innego produktu, więc najpierw sprawdzę, czy może mają prezentację tego, czego szukam. Klienci dłużej przebywają na Waszej stronie i często polecają ją znajomym. To naprawdę działa!
photo credit: Iain Tait via photopin cc